اطلاعیه شماره ۱ ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت | زمان و مکان تشییع آیت الله رئیسی و همراهان اعلام شد قالیباف: شهید امیرعبداللهیان در دفاع از حقوق ملت ایران سستی عمل نداشت اسماعیلی: هیچ‌گاه فعل مذمومی از شهید آیت الله رئیسی ندیدم پیام تسلیت اروگوئه، شیلی و پرو به ملت و دولت ایران پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی درپی شهادت رئیس جمهور «اردوغان» در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا: درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران اطلاعی نداریم | نقشی نداشتیم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توهین نماینده سبزوار به خبرنگاران | فضای رسانه‌ای تبدیل شده است به عده‌ای شعبان بی مخ!

  • کد خبر: ۵۷۴۲۸
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
توهین نماینده سبزوار به خبرنگاران | فضای رسانه‌ای تبدیل شده است به عده‌ای شعبان بی مخ!
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: فضای رسانه‌ای تبدیل شده است به عده‌ای شعبان بی مخ که از کاه کوه می‌سازند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بهروز محبی نجم آبادی، نماینده مردم سبزوار در مجلس، درباره «طرح شفافیت آرا» گفت: این طرح در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مراحل پایانی خود را طی می‌کند و طرح آماده ارائه به صحن است. طرح شفافیت آرا برای نماینده هزینه دارد به‌وسژه برای نمایندگان شهرستان‌ها که مشکلاتی به وجود می‌آورد، از این نظر که وقتی برای یک قشری تصمیمی گرفته شود، در فضای رسانه و فضای مجازی برخوردهایی با آن نماینده صورت می‌گیرد و شرایط خاصی را برای فرد رقم می‌زند.

 

او ادامه داد: معتقدیم این طرح معایبی دارد ولی اگر فرد بخواهد در میدان شفاف باشد باید این هزینه‌ها را بپذیرد. قبل از نمایندگانی، اموالم را اعلام کردم آن‌چنان بلایی در حوزه انتخاباتی بر سرم آوردند که مدت‌ها درگیر آن بودم، هزینه درست‌کاری در کشور بالا رفته، مجلس یازدهم قول داده است و باید قول خود را عملی کند. طرح شفافیت آرا باید سریع‌تر به صحن بیاید، زیرا هم مطالبه مجلس بوده و هم اینکه مردم در انتظار هستند. بیشتر نمایندگان مجلس برای ورودشان به بهارستان وعده‌هایی را در حوزه شفافیت به مردم داده بودند که این اقدام موضوع را جدی‌تر می‌کند. باید کمک کنیم که پس از تصویب این طرح، نمایندگان برای رأی‌دادن شجاعت به خرج دهند و تحت‌تأثیر فشارهای بیرونی قرار نگیرند. حاضریم مجلس یازدهم را فدای شفافیت کنیم.

 

او در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید جو مجلس نسبت به این طرح چگونه باشد، گفت: افراد در عمل خلاف آنچه را که بیان می‌کنند انجام می‌دهند اما باید این طرح به تصویب برسد و دوستان رأی بدهند. من خودم موافق این طرح هستم.

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس بیان کرد: عده‌ای در کشور هزینه درست‌کاری را بالا بردند و هرچه شفاف باشی علیه تو گارد می‌گیرند، فضای رسانه‌ای تبدیل شده است به عده‌ای شعبان بی مخ که از کاه کوه می‌سازند.

 

او در پاسخ به اینکه منظورتان چیست، گفت: آدم‌هایی هستند که دروغ‌پردازی و حادثه‌ها را بزرگ‌مایی می‌کنند، مانند خطای عنابستانی که در آن بزرگ‌نمایی صورت گرفت.

 

این نماینده در پاسخ به اینکه فکر نمی‌کنید این توهین به فضای رسانه‌ای کشور است، اظهار کرد: منظورم با عده‌ای است که در ماجرای نجفی واقعیت را وارونه نشان دادند ولی در ماجرای عنابستانی بزرگ‌نمایی کردند.

 

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->